Onnistunut asiakasviestintä

Miten kertoa negatiivinen viesti niin, että asiakassuhde säilyy positiivisena? Kuinka olla viestinnässä selkeä ja ratkaista haastavimmatkin tilanteet tyylikkäästi? Käytännönläheisessä Onnistunut asiakasviestintä -koulutuksessa käydään läpi erilaisia kirjallisia asiakasviestintätilanteita ja niiden vaatimuksia viestijälle.
The scope of education
3-4 tuntia tai sopimuksen mukaan
Location

Verkkototeutus

Tavoite

Koulutus antaa työkaluja onnistuneeseen, kohderyhmälähtöiseen asiakasviestintään. Käytännönläheisessä ja toiminnallisessa koulutuksessa puretaan tekstien rakenteita osiin ja muodostetaan niistä parempia kokonaisuuksia, etsitään selkeitä vastineita vaikeille ammattisanoille ja mietitään sopivaa tyyliä ja sävyä.  

Kenelle?

Koulutus sopii organisaatioille, jotka haluavat kehittää kirjallista asiakasviestintäänsä

Sisältö

  • Haastavat viestintätilanteet ja ratkaisut niihin
  • Viestin tärkeimmät elementit
  • Tyyli, sävy ja näkökulma
  • Jargonista selkosuomeen: sanat luovat mielikuvia

Toteutustapa ja oppimismenetelmät

Verkkokoulutus Zoomissa. Koulutuksessa on sekä tietopohjaa kirjallisen asiakasviestinnän eri keinoista sekä toiminnallisia harjoituksia.

Asiantuntijat

LABin Kielikeskuksen asiantuntijat

Terms of cancellation
LABin sopimusehtojen mukaisesti.

Asiakkaidemme kokemuksia:

Hyvin järjestetty ja valmisteltu koulutus, jossa tehtävät hyviä.

Käytännönläheinen koulutus, ja kouluttajilla selkeä tapa viestiä.

Läpikäydyt asiat saivat ajattelemaan ja herättelivät, miten jatkossa voisin asiakkaille viestiä.

Kysy lisää!

Joanna Vihtonen
Lehtori
joanna [dot] vihtonenatlab [dot] fi