Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus, 30 op
Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutuksella vahvistat ja syvennät asiakas- ja palveluohjauksen työtapojen osaamistasi.
Verkkototeutus
Tavoite
Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutuksen suorittaneilla on vahva ammatillinen osaaminen asiakas- ja palveluohjauksen asiakastyöstä, palvelujen ja palveluketjujen kehittämisestä sekä palveluinnovaatioiden rakentamisesta. Erikoistumiskoulutuksen suorittanut voi toimia vaativissa palvelujen ja palveluiden yhteensovittamisen tehtävissä.
Kenelle?
Koulutus on tarkoitettu sosiaali- ja terveysalan korkeakoulututkinnon tai AMK-tutkintoja edeltäneen opistoasteen tutkinnon suorittaneille.
Sisältö
Asiakas- ja palveluohjauksen lähtökohdat (5 op)
Palvelutarpeiden arviointi ja työkäytännöt (5 op)
Moniammatillisen yhteistyön asiantuntijuus (5 op)
Vuorovaikutus ja osallisuus moniammatillisessa yhteistyössä (5 op)
Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä palveluohjaus (5 op)
Kehittävä ja vaikuttava asiakas- ja palveluohjaus (5 op)
Koulutuspäivät
20.3.2024
21.3.2024
17.4.2024
22.5.2024
25.9.2024
9.10.2024
20.11.2024
14.2.2025
27.3.2025
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Koulutus toteutetaan kokonaan verkkovälitteisesti moderneja oppimisympäristöjä hyödyntäen. Lähipäivät ovat interaktiivisia livelähetyksiä. Oppimistehtävät integroituvat työelämän ja oman asiantuntijuuden kehittämiseen.
Hakeminen
Hakuaika 1.11.2023 - 22.2.2024
Hae koulutukseen tästä 1.11.2023 alkaen
HUOM! Lomake ei toimi Internet Explorer selaimessa.
Hakijoille ilmoitetaan valinnasta sähköpostitse 29.2.2024 mennessä. Valittujen opiskelijoiden tulee vahvistaa koulutuspaikan vastaanotto viimeistään 7.3.2024.
Tämän jälkeen osallistuminen on sitova.
Pidätämme oikeuden kurssin muutoksiin tai sen perumiseen.