Asiakas- ja myyntityön simulaatiovalmennus tilattavana koulutuksena
Asiakas- ja myyntityö on pitkälti vuorovaikutusta ihmisten kanssa. Ihmisten kohtaamista ei voi oppia paperilla – siksi simulaatiovalmennus on erittäin käytännönläheinen ja osallistava tapa kehittää arjen asiakas- ja myyntityötä. Se soveltuu myös hyvien käytäntöjen jakamiseen työyhteisössä.
Koulutus ei ole luennointia vaan käytännönläheistä oppimista, jossa osallistujien käytännön kokemukset ovat keskiössä.
Tavoite
Koulutus antaa valmiuksia käytännön myynti- ja asiakaspalvelutyöhön. esim.
- läsnäolo, kuunteleminen ja dialogitaidot
- tehokas tarvekartoitus
- luonteva kaupan klousaus
Myynnintavoitteet voi saavuttaa vain myymällä, joten tässä koulutuksessa pureudutaan käytännön myynti- ja asiakaspalvelutilanteisiin.
Kenelle?
Ammatillisesti eri vaiheessa olevat myynti- ja asiakaspalvelutehtävissä toimivat
Sisältö
Koulutuksessa pureudutaan arkipäiväisiin asiakaspalvelu- ja myynti tilanteisiin, joihin halutaan lisäeväitä, ratkaisuvaihtoja ja muuta käytännön tukea. Esim. kaupan klousaus, haastavat reklamaatiotilanteet, etäyhteyksillä tapahtuvat neuvottelutilanteet.
Koulutus soveltuu myös uusien asiakaspalvelukanavien tai työvälineiden käyttöönottoon ja kehittämiseen.
Koulutus sisältää käytännönharjoituksia, joita yhdistetään välillä tietoiskumaisesti teoriaan.
Koulutuksen sisältö täsmennetään yhdessä tilaajan kanssa.
Kesto
3h - 7h per valmennuspäivä, päivien lukumäärä asiakkaan tilanteen mukaan. Kellonaika sovittavissa.
Toteutustapa ja oppimismenetelmät
Simulaatiovalmennus ja lyhyet tietoiskut
Ennakkokartoitus ja loppupalaute
Ryhmäkoko
6 - 20 henkeä
Asiakkaidemme kokemuksia
Kiitos raikkaasta tavasta lähestyä kehittämistyötä.
Kiitos hyvästä päivästä. Laittoi ajattelemaan omaa työtä.
Simulaatiokoulutus oli positiivinen yllätys
Hyvin luotu ilmapiiri ja odotustaso. Sopivan haastava. Oli hyvä, kiitos.