Asiakasymmärryksen merkitys ja tulevaisuuden asiakkaat

Kehitä palveluja, joille on kysyntää nyt ja tulevaisuudessa!
Tässä palvelumuotoilukoulutuksessa keskiössä on asiakasymmärryksen hyödyntäminen tulevaisuuteen suuntaavien palvelujen kehittämisessä.
Asiakkaiden tarpeet ja kulutuskäyttäytyminen ovat muuttuneet. On löydettävä uudenlaisia ratkaisuja ja tarjottava kohdennetumpia ja juostavampia palveluja monikanavaisesti. Tulevaisuuteen suuntaava ajattelu tuo reagointivalmiuksia muutoksiin.

Toteutusaika
09.06.2021
klo 9.00 - 12.00
Opetuskieli
Suomi
Paikka

Verkkototeutus

Hinta
140 € + alv. 24% (173,60€ sis. alv)

Asiakasymmärryksen merkitys

Sisältö

Koulutuksessa tutustutaan erilaisiin asiakasprofiileihin, asiakaspolkuihin sekä asiakkaiden päätöksiin vaikuttaviin tekijöihin. Pohdimme mitkä asiat ovat asiakkaille tärkeitä. Tutustumme syvemmin menetelmiin, joiden avulla yritys voi osallistaa asiakkaita palvelujen kehittämineen. Keskustelemme myös miten digitaalisuus ja kuluttajakäyttäytymisen trendit vaikuttavat asiakkaan toimintaan.

- Tulevaisuuteen suuntaavuus ja kuluttajakäyttäytymisen muutoksiin reagointi

- Asiakasymmärrys ja osallistava palvelujen kehittäminen

- Asiakkaan palvelupolun ymmärtäminen ja hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä (fyysinen ja digitaalinen ympäristö)

Koulutuksessa on käytännönläheinen ote.  Aihetta käsitellään vuorovaikutteisesti ja lyhyiden tehtävien avulla.

Tavoite

Koulutus kasvattaa ymmärrystä palvelumuotoilusta ja  asiakasymmärryksen hyödyntämisestä palvelujen ja asiakaskokemuksen kehittämisessä. Opit hyödyntämään muutamia keskeisiä palvelumuotoilun työkaluja omassa työssäsi.

Kohderyhmä

Koulutus sopii palvelumuotoilusta ja asiakaslähtöisestä palvelun kehittämisestä kiinnostuneille organisaation toimialasta tai koosta riippumatta.

Pääsyvaatimus

Osallistujilla tulisi olla Palvelumuotoilun avulla parempaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä- koulutus tai vastaavat tiedot taustalla.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Kokonaisuuden kesto n. 3h. Kokonaisuus jakautuu teoriaosiin ja harjoituksiin.

Zoom- linkki koulutuksen läheteään osallistujille 8.6.2021.

Ryhmäkoko

8 - 25 henkilöä

Kouluttaja

LABin palvelumuotoilun asiantuntijat

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumisaika 12.3. - 31.5.2021

llmoittautuminen koulutukseen alla olevasta linkistä.
HUOM! Linkki ei toimi Internet Explorer selaimessa. 

Opiskelupaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, ellei toisin ole mainittu. Vahvistus kurssille hyväksymisestä tai varasijasta lähetetään ilmoittautumisajan päätyttyä. Jos koulutus/tapahtuma on jo täynnä tai olet varasijalla, Sinulle lähetetään siitä tieto. Jos paikkoja vapautuu, Sinuun otetaan yhteyttä.

Noin kaksi viikkoa ennen koulutuksen/tapahtuman alkua, lähetämme kutsun, joka sisältää tarkempia tietoja käytännön järjestelyistä, tai tiedon mahdollisesta koulutuksen/tapahtuman peruuntumisesta.

Peruutusehdot
Peruutus on ilmoittautumisaikana maksutonta. Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen tehdystä peruutuksesta perimme 50 % osallistujamaksusta. Mikäli varattu koulutuspaikka perutaan koulutuspäivänä tai osallistuja ei saavu koulutukseen, perimme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti osoitteeseen taydennyskoulutus@lab.fi. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa.

Lisätietoja koulutuksesta

Katariina Pakarinen
Asiantuntija
katariina [dot] pakarinenatlab [dot] fi